گوشواره

بیا برگرد جون من انقده اطفاری نشو
به جز مانکن با کسی نرو و با كسی تو همبازی نشو
گوش کن کوچولو
ساسی مانکن می خوان ، ساسی مانکنم میاد
امیر مسعود با علیشمسم میاد
بیا برگرد جون من انقده اطفاری نشو
به جز مانکن با کسی نرو و با كسی تو همبازی نشو
وقتی منو بوس می کنه و دوتا چشماشو می بنده
قربون اون لباش برم که دم به دیقه می خنده
حالا موهاتو بریز رو دوشت چند روزه نیستی کوشت
قلبمو بردی نوش جونت ولی جون من بدو و گوشواره هاتو یالا بذار تو گوشت
بوس می کنم از لبش من که از مربای تمشکم
خوشمزه تره و دمش گرم
حالا .......... برقص دوس داره با تو
بمونه و یواشکی در بیاره اون گوشواره هاتو
حالا بالا بالا شیش و هشتیاش بیان وسط سریع
اگه اینو دوست ندارید بریم تو فاز بندری
حالا همگی بیان وسطه وسط
ببینم جسد مسد دخترا رو
بکنید قفل درا رو
بیارش اون دختر خالتو
عه جا نذاری گوشوارتو
جا بذاری میرم و می کنم گوشای دوستای پتیارتو ، آها
هستی بلا بلا بلا بلا بلا بلا
واسه تو می خرم طلا ملا
ادا مدا اصلا نداری میشم حتما فدات
خودتو نکن لوس بدو لپمو بکن بوس
دافای مو بلوند خیلی بهترن از مو مشکیا
پیش اینا با بنزم پیش مشکیا من با پرشیا
ویلا تو فشن بخوای برات می خرم کنسرت ساسی می برم
از رو برج میلاد می پرم فقط با تو می مونم و واسه ی تو من گوشواره هامو می خرم
بیا اینجا که موزیک خوراکه دنسه
پسرا تو بغل دافای با نمک و سبزه
به چه دختری اسمت پارمیداهه یا مهنازه
جنس گوشوارت چیه بدلی یا که الماسه؟
آخ ، بیا برگرد جون من انقده اطفاری نشو
جز علیشمس با کسی نرو و تو همبازی نشو
وقتی منو بوس می کنه و دوتا چشماشو می بنده
قربون اون لباش برم که دم به دیقه می خنده
حالا موهاتو بریز رو دوشت چند روزه نیستی کوشت
قلبمو بردی نوش جونت ولی جون من بدو و گوشواره هاتو یالا بذار تو گوشت
گوش کردی کوچولو؟





نظرات شما عزیزان:

llllllll
ساعت16:03---12 خرداد 1392
میشه کپی کرد!!!!!!!!!

رزماری
ساعت20:12---12 آبان 1391
ای کاش لینک دانلودم داشت ولی به هر حال عالیه ممنووووووووووووووووووووووووووو نپاسخ: :*

امیر
ساعت15:15---3 خرداد 1391
وبلاگت خیلی باحاله عالیه دوسش دارمپاسخ:خواهش می کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:,

ساعت 14:47 توسط احمد رضا |